Доставка

Безплатна ли е доставката?
Да. Безплатна доставка е възможна при всички покупки. С безплатната доставка можете да очаквате пакета си в рамките на 3 до 7 работни дни.

Предлагате ли и експресна доставка?
Да. Експресната доставка може да бъде избрана за всички покупки. При експресната доставка можете да очаквате пратката си в рамките на 1 до 3 работни дни.

Кой доставя пратките?
Пратките се доставят от куриерската служба BG Speedy.

Как ще бъда уведомен за доставката?
Ще бъдете уведомени по имейл, когато пратката ви бъде изпратена. Ще получите и текстово съобщение при доставката.

Какво да направя, ако доставката е неуспешна?
Ще бъдете уведомени чрез SMS и имейл, ако доставката е неуспешна.

Мога ли да откажа поръчката си?
Да. Можете да отхвърлите поръчката си по имейл или при доставката.

Кой имейл ще използвате, за да ме уведомите за доставката, и как мога да отменя поръчката си?
[email protected]

Друга информация
В края на процеса на покупка клиентът трябва да въведе своите данни (име, адрес, телефонен номер и имейл адрес). Всички данни са задължителни и се съхраняват на сигурно място. След това купувачът има възможност да избере вида на доставката и начина на плащане. След това той/тя има възможност да премине отново през цялата кошница и да се съгласи с маркетинговите съобщения по имейл. Покупката се потвърждава от клиента чрез натискане на бутона “Купи сега”. Ако купувачът не е попълнил цялата необходима информация, уебсайтът ще го предупреди.

Ако при получаването на пратката забележите, че стоката или пакетът са физически повредени, липсва съдържание или има следи от отваряне, трябва да започнете процедура за рекламация с компанията, чрез която сте получили стоката. Това става, като занесете пратката в пощенската служба, която ви я е доставила, и напомните на пощенските служители, че трябва да се попълни и подпише формуляр за протокол за повредена пратка. Заедно с фирмата, която ви е доставила пратката, ние ще се погрижим жалбата да бъде разрешена възможно най-скоро. Въпреки това препоръчваме да отворите пратката в присъствието на куриера, за да може да се отбележи евентуална повреда от куриера, когато той присъства в момента на доставката.

Доставчикът полага всички усилия, за да гарантира, че информацията, публикувана на уебсайта, е актуална и вярна. В някои случаи обаче доставчикът може да не е в състояние да ви достави продукта, тъй като той е продаден и не е наличен. В такъв случай доставчикът ще информира купувача за промените и ще му позволи да отмени поръчката или да замени поръчания продукт.